Top promoter minggu ni

Penulis : Aina Zairee Masa : 20:38 Comments : 2 Labels :
sekarang ni yang 29 shaja yang join . aina dah tak boleh nak buat ape kan ? tak kan nk paksa-2 orang join ish-3 aina sebenarnya target 50 . * heheehe
oke . aina nak tunjjukkan top promoer minggu ni ialah :-


click tuk membesar 
taniah . kalau korang nak tetap kedudukan korang di situh korang mesty promote bayak-2 oke ?
bgy yang sesiapa takde dlm senarai tuh , korang kne lah bersaing kan ? tak semestinya orang yang tersenarai tuh boleh jadi top promote  .
KALAU KORANG NAK JOIN . *jangan risau banyak lagi masaa untuk korang promote :D
CLICK
thank you for reading

2 comments: